Maandelijkse Challenge

CRAFTADDICTION HEEFT ELKE MAAND EEN CHALLENGE. DE LOPENDE CHALLENGE VIND JE RECHTS IN DE SIDEBAR.
DOE GEZELLIG MEE!

donderdag 13 juli 2017

Tissue Paper Flowers

Goedemorgen lieve luitjes,

Heel spontaan hebben we besloten om deze zomerperiode te werken met een GastDesigner.
Hiervoor hebben we Cindy Wille gevraagd en zei heeft daarop volmondig ja gezegd.
Superleuk!

Dit is Cindy


Hoi allemaal, ik ben Cindy, 29 jaar. Ik kom oorspronkelijk uit Den Bosch, maar woon inmiddels alweer een paar jaar met veel plezier op de Veluwe. Samen met mijn vriend, bullterriermeisje Jay en Kakariki Tony mcTerror 😉 wonen we in het bosrijke Ermelo. Naast mijn werk als coördinerend begeleider in de gehandicaptenzorg geef ik met veel plezier een paar uur per week les in de sportschool. Ik ben een hele slechte stilzitter dus spendeer ik iedere vrije minuut die ik daarna nog over heb aan creatief gerommel in mijn ‘craftcave’. Aangemoedig door Nicole ben ik begonnen met Mixed Media en ik aarzelde dan ook geen moment toen ze me vroeg om een tijdje als Gastdesigner aan de slag te gaan. Ik heb naast mijn eigen blog http://cinscreations.blogspot.nl ook een YouTube kanaal waar ik allerlei crea-knustel vidoes op plaats https://www.youtube.com/channel/UCNQtYYaLlYIsQaFWBjNJ46g




Welkom Cindy!
We zijn benieuwd naar je creaties.

Vandaag wil ik deze video met jullie delen die Cindy heeft gemaakt.
Ze laat hier heel duidelijk zien hoe je met de Ink Sprays van CraftEmotions en de Psst Sprays van Kippers Hobby en tissuepaper heel makkelijk zelf mooie bloemen kunt maken......

Bekijk hier het filmpje:


Gezellig dat jullie een kijkje zijn komen nemen en tot een volgende blogpost.

Liefs Nicole
     








Geen opmerkingen:

Een reactie posten