Maandelijkse Challenge

CRAFTADDICTION HEEFT ELKE MAAND EEN CHALLENGE. DE LOPENDE CHALLENGE VIND JE RECHTS IN DE SIDEBAR.
DOE GEZELLIG MEE!

vrijdag 7 juli 2017

Remember that Summer

Goedemorgen allemaal, 
Vandaag ben ik voor de laatste keer bij jullie op dit gezellige blog dit keer weer met een 12 bij 12 layout, ook deze keer heb ik veel gebruik gemaakt van mixed media producten die te verkrijgen zijn bij de CraftAddiction online winkel. Bedankt lieve Nicole voor de kans die je mij heb gegeven om te designen op jouw leuke blog ik was en ben nog steeds erg vereerd dat je mij vroeg ;-). Dit keer is mijn layout gemaakt met de mooie "Seaside Cottage"collectie van de Blue Fern Studios. Voor deze layout heb ik ook meerdere bloemen gebruikt uit de nieuwe collectie van 49 and Market ook heb ik het leuke "Wycinanka Chipboard" bewerkt voor het maken van deze layout. Doormiddel van gesso, pasta, verschillende waxen, spray's en arylic verf. 


Remember that Summer: 
Ik was laatst aan het online winkelen en toen vond ik dit super mooie papier en ik dacht dat wil ik heel graag hebben om een strand layout te maken. Het is een soort van watercoloring motiefje wat je ook heel goed zelf kan maken doormiddel van een stuk plastic the pakken en dan de spray er op te doen en het dan te smeren op je papier {ook mixed media} 


Wat ik zo leuk vind aan het chipboard van "Wycinanka" is dat het heel goed te bewerken is en heel fexibel daardoor kun je veel laagjes verf en wax aanbrengen tot je het juiste resultaat bereikt hebt zeker een aanrader dus. Daarnaast kun je het ook buigen naar de vorm wat je leuk vind wat je kunt zien op mijn layout bij de bladertakjes. De prijs voor de challenge is een leuke achtergrond stempel maar ook zakjes met de gave 3D balls in verschillende maten die ik ook gebruikt heb op mijn layout {zulk leuk spul je kunt er alle kanten mee op je kunt het zelfs kleuren met verf naar de gewenste kleur}.



Ik heb de challenge van de maand Juli en Augustus gevolgd bij het maken van deze layout. Omdat het mijn laatste layout is voor CraftAddiction wilde ik er graag een blogpost van maken zodat jullie ook de details van mijn werk kunnen zien en misschien geinspireerd raken om mee te doen met deze zomer challenge op het blog. Ik wens jullie allemaal veel knutselplezier in de zomer maanden en een fijne vakantie. 


Craft Addiction producten gebruikt: 

Bedankt voor je bezoekje aan dit leuke blog en ik wens jullie allemaal nog een fijne dag en met dit mooie weer. En als je mij wilt volgen kun je mij vinden op mijn blog "Amy's Pretty Papers" bedankt voor jullie lieve berichtjes op mijn vorige werk dat vind ik zo leuk om te lezen...liefs xox

1 opmerking:

  1. Wat een knaller van een aflsuiter Amy!
    Echt supermooi gedaan weer.
    We gaan je missen meis. Heel veel succes met alles!
    Xxx

    BeantwoordenVerwijderen