Maandelijkse Challenge

CRAFTADDICTION HEEFT ELKE MAAND EEN CHALLENGE. DE LOPENDE CHALLENGE VIND JE RECHTS IN DE SIDEBAR.
DOE GEZELLIG MEE!

woensdag 3 januari 2018

CraftAddiction Mixed Media Challenge - Moodboard januari 2018


Voordat wij overgaan tot het bekendmaken van onze nieuwe Mixed Media challenge willen wij graag een heel warm welkom heten aan ons nieuw DT lid Jenny Noorloos!! We zijn heel blij dat ze ons Designteam komt versterken met haar prachtige creaties.



Jenny stelt zichzelf even voor:
Hallo allemaal,
Ik ben Jenny Noorloos, geboren en getogen in Noord-Holland, ettelijke keren verhuisd, tot in Brabant toe, maar sinds begin dit jaar (2017) weer terug in Velserbroek. Ik ben al een eindje op weg in de '50' tik zelfs de 60 bijna aan, maar dat voel ik nog niet zo...3 kinderen heb ik mogen zien opgroeien tot inmiddels fijne volwassenen, waar ik een hele warme band mee heb. Ik woon al ruim 20 jaar alleen, en nu met mijn lieve hondemeisje Puck. Van kindsafaan is creatief bezig zijn een rode draad in mijn leven , en vanaf het moment dat ik een potlood kon vasthouden heb ik getekend. Later kwam daar de liefde voor verf, papier e.d. bij. En ook werken met stofjes (patchwork, quilten, handwerken etc.) vond en vind ik nog steeds leuk.
Ik heb mij een aantal jaren heel intensief beziggehouden met Encaustic Art, en hierin ook workshops mogen verzorgen, en zelfs een aantal exposities gehad. Tussendoor is mijn belangstelling voor andere creatieve uitingen ook gebleven, en heb ik me de Mixed Media eigen kunnen maken, Ik ontdekte dat voor mij de mogelijkheden hierin zo groot waren dat ik er steeds meer mee wilde werken. Ik maak ook graag mini- of pocket albums, en journals voor allerlei doeleinden. Het leukst is het om dat voor anderen te doen als kadootje! Kringloop-vondsten pimpen is ook zoiets waar ik me in kan verliezen. Er is zoveel leuks te ontdekken nog op het creatieve vlak! En daarom ben ik ook heel blij dat ik gekozen ben om als Design Team lid hier voor CraftAddiction samen met de andere DT-leden jullie te mogen inspireren met creaties. Ontzettend fijn te mogen werken met mooie hobby-producten in zo'n prachtig team! Ik zou zeggen: doe gezellig met ons mee, of je nu beginner bent op Mixed Media gebied of er al langer mee bezig bent, wij vinden het leuk als je het laat zien op de site van CraftAddiction!
Hartelijke Crea-groetjes Jenny


Vandaag starten wij met onze nieuwe Mixed media Challenge - Moodboard januari.

Wordt dus vooral volger op onze
CraftAddiction Mixed Media Challenge Groep 
(klik op deze link om direct naar de Facebook groep te gaan)
en doe gezellig mee met onze Moodboard challenges!

SPELREGELS VOOR DEELNAME AAN ONZE CHALLENGE OP FACEBOOK:
* Je creatie moet in mixed media stijl zijn en geïnspireerd op de maandelijkse moodboard (de uitleg over een moodboard staat vermeld op Facebook in onze groep)
* Je creatie moet nieuw zijn en niet al ergens gepubliceerd en je mag met maximaal 2 creaties per challenge deelnemen. Het is toegestaan je creatie te combineren met andere challenges op FB en/of blogs.
* Upload één foto voor de challenge in het fotoalbum van de betreffende moodboard. Alleen als je foto in dit album staat, doe je mee aan de challenge van de maand.
* Plaats een bericht op de tijdlijn van deze challengegroep met een of meerdere foto's van je creatie en een link naar je blog indien je deze hebt (niet verplicht), zodat wij allemaal kunnen genieten van je creatie.
* Gebruik minimaal 1 artikel op je creatie dat te koop is bij onze webshop https://www.craftaddiction.nl/.
* Het is niet toegestaan om verwijzingen/links van andere (web)winkels dan CraftAddiction te vermelden in je bericht hier in de groep.
* Door deel te nemen aan deze challenge geef je ook toestemming om je foto te gebruiken op onze social media platforms.

CHALLENGE #01- MIXED MEDIA MOODBOARD




Hieronder volgen de inspiratievoorbeelden van de Teamleden:

Anja
Geïnspireerd door kleuren van plaatje tekst, harten en rozen



Anita
Geïnspireerd door kleuren, kroontje, hartjes en tekst



geïnspireerd door zachte kleuren roze/groen met goud en het hart


geïnspireerd door de paarse tinten, goud, harten en luchtballon


Jenny
Geïnspireerd door pasteltinten, nieuwjaar, rozen, geluk

Geïnspireerd door sfeer, luchtballonnen, kleur, kroontje, bloemen


De Challenge loopt tot en met 31 januari 2018 en de winnaars maken we bekend in onze Facebook CraftAddiction Mixed Media Challenge groep op 2 februari2018.

De onderstaande prijs kun je winnen en wordt beschikbaar gesteld door Nicole van CraftAddiction.





De winnaar van deze prijs wordt gekozen met de Random Generator en het Team kiest een Top 3.

De regels en het e-mailadres vind je rechts in de zijbalk.

Veel succes!!
Team CraftAddiction

Geen opmerkingen:

Een reactie posten