Maandelijkse Challenge

CRAFTADDICTION HEEFT ELKE MAAND EEN CHALLENGE. DE LOPENDE CHALLENGE VIND JE RECHTS IN DE SIDEBAR.
DOE GEZELLIG MEE!

vrijdag 15 september 2017

Hiep hiep hoera...


Lieve allemaal,
gezellig dat je weer even langskomt op het blog.
Als DT-lid van CraftAddiction heb ik twee verjaardagskaarten gemaakt
met de gelli-plate en acrylverf.







Hoe heerlijk is het om met een gelli-plate allerlei afdrukken te maken.
Ik maak er altijd verschillende in een keer en ga ze later verwerken.
Op de gelli plate heb ik in dit geval acrylverf aangebracht en met sjablonen van Pronty gewerkt.



Meestal schrijf ik op het blad welke verf en sjabloon ik gebruikt heb.
Doordat je er meerdere tegelijk maakt is dat natuurlijk zo vergeten.
Op deze twee foto's kan je zien welke kleuren ik gebruikt heb en welke sjablonen.

Je brengt de verf aan op de gelli-plate uitrollen en de sjablonen erop leggen.
Je kan dan eerst een afdruk maken met de sjablonen er nog op.
Dan de sjablonen verwijderen en deze direct in water leggen. Dan krijgt je ze snel schoon.
Dan weer een afdruk maken. Soms zit er nog genoeg verf op voor nog een afdruk.




Meestal rol je je brayer schoon op een stukje keukenrol.
Nu heb ik stoffen-keukenrol ooit eens van iemand gehad en dat kan je dan ook weer hergebruiken.
Deze keer heb ik de stempel uit de nieuwe MM lijn van Studio Light STAMPMM216 gestempeld,
uitgeknipt en op de kaart bevestigd.

Op de tweede kaart een reepje stof geknipt en deze met kleine nietjes vastgezet op de kaart.
Uit de Basic Stamps lijn van Studio Light de STAMPSL206 gebruikt.
De tekst erbij en je hebt twee mooie verjaardagskaarten.

Ik hoop dat ik je heb kunnen inspireren om ook eens met de gelli-plate te gaan "knoeien".


Hieronder plaats ik de producten die ik gebruikt heb en je kan bestellen bij CraftAddiction
U kunt er altijd terecht met eventuele vragen of informatie.



 gelli-plate   brayer   creall    

 pronty    bloem    rood   

 mement


Geen opmerkingen:

Een reactie posten