Maandelijkse Challenge

CRAFTADDICTION HEEFT ELKE MAAND EEN CHALLENGE. DE LOPENDE CHALLENGE VIND JE RECHTS IN DE SIDEBAR.
DOE GEZELLIG MEE!

maandag 3 juli 2017

Challenge #07/08 - Zomervakantie in (vleugje) mixed media stijl


Voordat we naar onze nieuwe challenge gaan, willen we graag onze Irene bedanken. 
Het afgelopen anderhalf jaar is ze onze steun en toeverlaat geweest achter de schermen en heeft ze zowel jullie als ons geinspireerd met haar prachtige kaarten.
Omdat we meer de Mixed Media kant op gaan en ze daar helemaal niks mee heeft, heeft ze, helaas voor ons, besloten om te stoppen.
Lieve Irene heel erg bedankt voor je vertrouwen, voor je ideeën en natuurlijk voor je prachtige DT-creaties.
We gaan je heel erg missen!! Succes met alles!

Helaas moeten we ook alweer afscheid nemen van Amy.
Het is toch te druk gebleken voor haar. Naast haar gezin, haar werk en DT werk voor andere blogs is het toch wel allemaal een beetje te veel geworden.
We zullen maar zeggen, het was kort maar krachtig. Want met haar mooie Scrap lay-outs is ze een inspiratiebron voor velen onder ons.
Amy ook jij enorm bedankt, we zullen je missen.
Succes met alles!
Amy zal jullie binnenkort nog één keer inpsireren!!

We gaan over naar onze nieuwe challenge van juli en augustus, want deze challenge duurt wegens de zomerperiode maar liefst twee maanden! We hopen dat jullie weer net zo enthousiast zijn als bij de vorige challenges! Bedankt voor jullie vertrouwen.

CHALLENGE #07 en #08 - ZOMERVAKANTIE
in (vleugje) mixed media stijl

Hieronder volgen de inspiratievoorbeelden van de Teamleden:



De Challenge loopt tot en met 31 augustus 2017 om 10.00 uur en de winnaars maken we bekend op 2 september 2017.

De prijs die je kunt winnen, is:

  
  

De winnaar van deze prijs wordt gekozen met de Random Generator en het Team kiest een Top 3.

De regels en het e-mailadres vind je rechts in de zijbalk.

Veel succes!!
Team CraftAddiction

7 opmerkingen:

  1. Wat een schitterende creaties hebben jullie weer gemaakt. Nu het een beetje over een andere boeg gaat ben ik vreselijk benieuwd naar de inzendingen en of daar daadwerkelijk wat meer MM te zien zal zijn........ik hoop het zo voor jullie!!
    Dank voor de lieve woorden en nogmaals, dank voor de afgelopen tijd en alle goeds voor de toekomst gewenst!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat is precies mixed media. Ik ben bang dat ik daar ook niet veel mee heb. Erg jammer zou dat zijn....
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Caroline,
      Boven in de balk naast workshops, staat een pagina met als titel "Wat is Mixed Media?"
      Daar kun je lezen en zien wat er verstaan wordt onder Mixed Media.
      Het is heel breed!
      We willen zeker geen deelnemers gaan verliezen maar dit is wel de richting die ik met de webshop CraftAddiction ben ingeslagen en dat willen we toch ook terug laten komen in de challenges en dus creaties.
      Een vleugje Mixed Media is dus goed!!
      Hopelijk blijf je gezellig deelnemer!
      Groetjes, Nicole

      Verwijderen
  3. Prachtige voorbeelden.
    Wat jammer dat Amy en Irene stoppen, veel succes dames.
    groetjes Dora

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige voorbeelden van de mixed media maar het is ook niet helemaal mijn ding moet ik zeggen. Ik ben toch vooral van het kaarten maken en dan moet ik ze ook nog kunnen versturen. Maar ik ga me er wel in verdiepen, misschien kan ik er mijn draai aan geven. Jammer in ieder geval dat jullie 2 dt leden verliezen, Amy en Irene succes bij wat op jullie pad komt en bedankt! Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik ben een beginner met MM maar het is zo leuk om te doen! Op de foto is helaas maar een deel van de tag te zien, hoe dat komt weet ik niet!
    Lia xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo,
    Ik maak al jaren kaarten,en heb mij nu eens aan mixmedia gewaagd.
    Moet zeggen dat dit niet zo makkelijk is of dat het eruit ziet op YouTube.
    Maar ja is een leuke uitdaging en heb mij durven wagen met de canvas van nr41.
    Dus nu op naar de volgende we zien wel wat eruit komt en of het iets is om mee verder te gaan.
    Mvg Gina

    BeantwoordenVerwijderen