Maandelijkse Challenge

CRAFTADDICTION HEEFT ELKE MAAND EEN CHALLENGE. DE LOPENDE CHALLENGE VIND JE RECHTS IN DE SIDEBAR.
DOE GEZELLIG MEE!

vrijdag 30 juni 2017

Summer feelings......


Summer feelings.....
Wat is het toch heerlijk die zomerse dagen, 
voor mij hoort dan turquoise erbij.
Vandaar dit zomerse vakantie kaartje.  


Voor dit kaartje heb ik een DD mal, producten van Studio Light en crealies gebruikt.
Zo mooi allemaal te combineren. 
Zoals je hieronder ziet heb ik eerst de mal gebruikt met craft karton en design papier.
De stansjes, stempeltjes van crealies verwerkt en de plaatjes van Studio Light erbij gezocht.



Alle onderdelen bewerkt met de distress tool en gekleurd met bijbehorende distress inkt.
Alles verwerkt op de kaart en beplakt met dubbelzijdige tape, foam tape en 3d kit 
om het 3d effect te krijgen.




Ik hoop dat ik je geïnspireerd heb voor een leuke vakantiekaart.


Hieronder plaats ik de producten die ik gebruikt heb.
Te bestellen bij CraftAddiction
https://www.craftaddiction.nl/
Door een klik op de foto komt u bij het juiste artikel in de webwinkel.


      

 shape    papier    paperpad   



 raster    temp    stempel

 bruin    tool    schaar

3 opmerkingen:

  1. Heel mooi kaartje.

    Groetjes, Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig kaartje, het past allemaal mooi bij elkaar inderdaad. En wat een mooi papier is dit, leuke kleurtjes. Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen