Maandelijkse Challenge

CRAFTADDICTION HEEFT ELKE MAAND EEN CHALLENGE. DE LOPENDE CHALLENGE VIND JE RECHTS IN DE SIDEBAR.
DOE GEZELLIG MEE!

zondag 11 juni 2017

Mixed Media Label

Goedemorgen allemaal, vandaag mag ik jullie iets laten zien hier en het is een mixed media label geworden in de mooie kleur paars!


De basis van deze mixed media label is een Shape Art mal van Dutch Doobadoo van wit linnenkarton. Het DP komt uit een blok van de action, de grote bloem is van Spelbinders en be-inkt met distress inkt dusty concord net als de andere bloemen, het gestempelde lijstje en de achtergrondstempel is van Kaiserkraft, de blaadjes zijn van BoBunny en gestempeld met distress inkt peeled paint, het oprolbloemetje is van Joy en deze zit op een bloem van Crealies.
Op de achtergrond heb ik met een mask stencil witte Structuurpasta aangebracht.
Op het lijstje onder de bloemen zit een houten sleutel die is bewerkt heb met 
Onder het lijstje zit wondgaas en her en der heb ik met gel medium 3D Balls small aangebracht.
Verder heb ik er nog een roosje en plaksteentjes op geplakt.

Met witte en zwarte gesso verdund met water heb ik als laatste nog wat spetters aangebracht.

Ik ben benieuwd of jullie ook wel eens iets doen met mixed media!
Ik hoop dat ik jullie heb kunnen inspireren met deze label!
Ik wens jullie nog een hele fijne zondag.


1 opmerking: