Maandelijkse Challenge

CRAFTADDICTION HEEFT ELKE MAAND EEN CHALLENGE. DE LOPENDE CHALLENGE VIND JE RECHTS IN DE SIDEBAR.
DOE GEZELLIG MEE!

woensdag 7 juni 2017

Live your dreams...




Vandaag laat ik je deze kaart zien gemaakt als DT lid van CraftAddiction.
Kom eens langs op het blog want daar zijn prachtige creaties van de andere leden te zien en iedere maand is er ook een challange.
Deze maand is de challange "Bloemen".
Doe gezellig mee en maak kans op een plaatsje in de top 3 en op iedere maand een andere prijs.


Live your dreams....



De door mij gebruikte artikelen zijn:
Linnenkarton, craftkarton en mixed media papier
Viva decor universal stencil "Feathers"
distress oxide
PPSF53
STAMPSF188
STAMPSL186
EASYSF574
Tim Holtz Tag press
Heat it Crafttool
distress tool
transparante pasta
memento rich cocoa stempelinkt
foam-tape en 3d kit



Van het mixed media kaartje eerst een achtergrond naar wens gemaakt met de distress oxide.
Echt voor mij favoriet en ik heb vernomen dat er weer een aantal kleuren gaan komen.
Hoe gaaf is dat.

De randen van het linnen karton en de basiskaart bewerkt met de distress tool en
gekleurd met de distress oxide.

Uit het mooie stansblok een velletje gekozen en deze gescheurd zoals ik hem op de achtergrond wil plaatsen.
De achtergrond stempel geplaatst met de bruine stempelinkt.
De veren met het stencil en transparante pasta opgebracht.
Op de distess oxide achtergrond is hij goed te zien, op het designpapier niet zo goed en daarom met een beetje distress inkt weer duidelijker gemaakt.




De afbeelding uit het stansvel gehaald en deze bewerkt met distress tool en distress inkt. 
Voor het opplakken het plaatje iets opgebold en een stukje touw aan de bovenkant geknoopt.

Het steentje linksonder heb ik gemaakt met de Tag press van Tim Holtz.

De tekststempel geplaatst en deze met een bruine Sharpie pen nogmaals geschreven want op de transparante pasta bleef de inkt niet duidelijk zichtbaar.

Alle onderdelen op elkaar bevestigd met foam-tape en 3d kit.




Ik hoop dat ik je heb kunnen inspireren om met deze mooie producten aan de slag te gaan.



Hieronder volgen de producten die ik gebruikt heb.
Een klik op de afbeelding en je komt bij het juiste artikel in de webwinkel
van CraftAddiction https://www.craftaddiction.nl/



 veren       distress    paperpad   



 stempel    live    heat    distress tool    

 transparante    bruin    craft

5 opmerkingen: