Maandelijkse Challenge

CRAFTADDICTION HEEFT ELKE MAAND EEN CHALLENGE. DE LOPENDE CHALLENGE VIND JE RECHTS IN DE SIDEBAR.
DOE GEZELLIG MEE!

vrijdag 3 maart 2017

Challenge #03 - Bingo!


Vandaag start onze nieuwe challenge van maart! We hopen dat jullie weer net zo enthousiast zijn als bij de vorige challenges! Bedankt voor jullie vertrouwen.

CHALLENGE #03 - BINGO
Maak een kaart/creatie en kies hiervoor een horizontale, verticale of diagonale lijn qua ingrediënten en geef aan in je blogbericht welke lijn je (minimaal) gebruikt hebt.


Hier volgen de inspiratievoorbeelden van de Teamleden:

Danoesja
parels - paars - knoopjes
knoopjes - kant - ribbelkarton


Alice 
parels-paars-knoopjes

Anita
paars-lint/kant-vlinders


Odette
full house


Chantal
alles behalve bedeltje

Nicole
(paars - knoopjes - parels, zelf gemaakt met de Nuvo Jeweldrops)


De Challenge loopt tot en met 31 maart 2017 en de winnaars maken we bekend op 2 april 2017.

De prijs die je kunt winnen, is:

De winnaar van deze prijs wordt gekozen met de Random Generator en het Team kiest een Top 3.

De regels en het e-mailadres vind je rechts in de zijbalk.

Veel succes!!
Team CraftAddiction


10 opmerkingen:

  1. Wat een schitterende voorbeeldkaarten. Ik ga proberen mee te doen.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. prachtige en schitterende projecten DT

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow Dames wat een prachtige inspiratie creatie's !!
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke challenge en wat een mooie voorbeelden!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Geweldig mooie voorbeelden weer en ik dacht eens een snelle bingo te hebben, zojuist mijn kaartje geplaatst! Bingo: parels-kant/lint-houten ornament. Fijne avond! Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Schitterende voorbeelden heeft het team gemaakt ik heb net ook mijn creatie geplaatst voor deze leuke bingo challenge.
    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke inspiratie door het team. IK heb ook bingo. doe graag mee bij jullue yuitdaging. Groeten trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik bedoel natuurlijk Paars, kant/lint, vlinders.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke opdracht en prachtige voorbeelden!!
    Groetjes, Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Altijd leuk een bingo challenge en de voorbeelden zijn allemaal weer prachtig!
    Heb zojuist mijn gelinkt en doe gezellig met jullie mee!
    Alvast fijn weekend allemaal!
    Groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen