Maandelijkse Challenge

CRAFTADDICTION HEEFT ELKE MAAND EEN CHALLENGE. DE LOPENDE CHALLENGE VIND JE RECHTS IN DE SIDEBAR.
DOE GEZELLIG MEE!

maandag 23 januari 2017

Soms heb je gewoon een knuffel nodig!

Vandaag mag ik hier mijn creatie weer laten zien waar ik met veel plezier aan gewerkt heb.
Deze keer is het een kaartje geworden die we allemaal wel eens nodig hebben om iemand even te laten weten dat je aan ze denkt in moeilijke tijden.


Als basis heb ik wit linnenkarton en de Dutch Doobadoo tentkaart gebruikt, hierop zit DP van Studio Light, ook de rozen van ScrapBerry's zijn hierop gestempeld met Versamark transparant en bewerkt met witte embossingpoeder en daarna uitgeknipt, binnenin heb ik de mooie stempel van Marianne Design/Karin Joan gebruikt met Memento Desert Sand op een Creatable mal, verder is de kaart afgewerkt met een strikje en pareltjes.


Hopelijk heb ik jullie met dit kaartje kunnen inspireren en mochten er nog vragen zijn stel ze gerust!
Lieve groetjes, Danoesja.

6 opmerkingen: