Maandelijkse Challenge

CRAFTADDICTION HEEFT ELKE MAAND EEN CHALLENGE. DE LOPENDE CHALLENGE VIND JE RECHTS IN DE SIDEBAR.
DOE GEZELLIG MEE!

zaterdag 7 januari 2017

Precious memories


Hoi allemaal,

Vandaag mag ik jullie inspireren op het blog van Craft Addiction. Ik heb een oud fotolijstje gepimpt en die geef ik straks aan mijn ouders voor hun trouwdag.

Als eerste heb ik met zwarte gesso de gehele fotolijst in de primer gezet. Dit heb ik daarna opgeschuurd en vervolgens heb ik met witte Crackle paint een laag over het zwarte aangebracht. Dit heb ik met de heatgun laten opdrogen en toen weer opgeruwd met een schuurpapiertje. Hierdoor komen er van die oude zwarte plekken tevoorschijn en lijkt je fotolijst weer wat shabby/oud.

Ik heb met de stencil harten van Dutch Doobadoo hier en daar met structuurpasta hartjes aangebracht en dat droog gemaakt met de heatgun. Met pearlmaker oud roze heb ik in combinatie met water een licht/zachtroze gloed aangebracht op het fotolijstje. Op de foto zelfs bijna niet zichtbaar, maar in het echt des te meer zichtbaar.

De duif is een chipboard, gekocht bij de Action en deze heb ik met Nellie Snellen embossinpoeder Opaque Bright White en versamark bewerkt. De tekst Precious Memories en de doilies zijn van Scrapeniec en deze heb ik met de Baby pink en wat goud embossingpoeder gedaan.


Het papier aan de binnenkant is van Scrapberry's - Juliet collection en dat vind ik zulk mooi klassiek papier en dat past hier goed bij vond ik hahahaha. Het kant zijn allerlei bloemen die ik hier en daar eronder geplakt heb en uit elkaar geknipt heb om onder de bloementoef te doen.

Toen kon natuurlijk het decoreren beginnen en natuurlijk kunnen bloemen niet ontbreken. Ook heb ik een gipsen ornament in de onderhoek geplakt. Het geheel heb ik afgemaakt met zilveren en abrikozen microbeads die ik aangebracht heb met een gelmedium en tacky glue.

De volgende materialen heb ik gebruikt van Craft Addiction:


Ik hoop dat ik jullie heb mogen inspireren en wens jullie nog een fijne dag en tot de volgende post!


4 opmerkingen:

  1. wow. wat een bloemenpracht! groeten Miranda k

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw Chantal dat is een mooi romantisch geheel geworden. Leuk cadeau hoor :)
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. In 1 woord "PRACHTIG" !
    Wat mooi gemaakt.
    Groetjes Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super bedankt voor jullie lieve reacties XXX chantal

    BeantwoordenVerwijderen