Maandelijkse Challenge

CRAFTADDICTION HEEFT ELKE MAAND EEN CHALLENGE. DE LOPENDE CHALLENGE VIND JE RECHTS IN DE SIDEBAR.
DOE GEZELLIG MEE!

dinsdag 31 januari 2017

Merry memories together



Goedemorgen allemaal,

Vandaag mag ik weer een creatie laten zien bij Craft Addiction Challenge om jullie hopelijk te inspireren. Dit keer heb ik een Lay-out om te showen en het is een winters plaatje geworden. Dit zijn mijn ouders samen met mijn dochter in de sneeuw in 2009. 

Het papier is van Kaisercraft Silverbells collectie. Als eerste heb ik met Clear gesso het papier in de primer gezet. Daarna heb ik met een Dutch Doobado stencil sneeuwsterren en Structuurpasta de sneeuwsterren aangebracht. Toen de pasta nog nat was, heb ik met glitter eroverheen gesprenkeld, zodat de glinstering blijft bestaan.

Daarna heb ik met witte stempelinkt en achtergrondstempels hier en daar wat gestempeld. Daarna heb ik de sneeuwsterren met witte gesso in de primer gezet en daarna met Pearl White embossingpoeder verhit met de heatgun.


Toen kon natuurlijk het decoreren beginnen en natuurlijk kunnen bloemen niet ontbreken. De bloemen zijn van Prima Marketing en Scrapberry's.  De blaadjes en de witte ster zijn van de Action. Het geheel heb ik afgemaakt met gesso en water.

De volgende materialen heb ik gebruik van Craft Addiction:


Ik hoop dat ik jullie heb mogen inspireren en wens jullie nog een fijne dag en tot de volgende post!


1 opmerking: