Maandelijkse Challenge

CRAFTADDICTION HEEFT ELKE MAAND EEN CHALLENGE. DE LOPENDE CHALLENGE VIND JE RECHTS IN DE SIDEBAR.
DOE GEZELLIG MEE!

vrijdag 27 januari 2017

Lantern Box ...

Goedemorgen lieve luitjes,

Vandaag is het mijn beurt om jullie hier te inspireren.
Dat wil ik graag doen met deze superleuke Lantern Box ofwel lantaarn cadeaudoosje.

Dit is een nieuwe stansmal van CraftEmotions compleet met verschillende stansmallen voor een verschillende uitwerking van de lantaarn en met bloemen-, blaadje- en labelstansmallen.

En weet je wat super supergaaf is.....ik mocht de voorbeelden maken voor op de verpakking. En niet alleen van deze Lantern Box maar ook van de andere vier nieuwe cadeaudoosjes, waarvan er inmiddels 3 verkrijgbaar zijn in mijn webshop https://www.craftaddiction.nl/product-categorie/craft-emotions/stansmallen/
De andere twee staan nog als pre-order in de webshop.

Zoooooo super supertrots!!! Geen woorden voor...


Je kunt deze lantaarn dus op verschillende manier maken.
Zoals je hierboven ziet met een transparante sheet en dan vullen met lekkers.
Of dicht en met de kruisstansmal of met alleen de "langwerpige" stansmal en dus zonder kruisstansmal en dan kan het natuurlijk ook nog zonder kruisstansmal en open met een transparante sheet. 
Je kunt er echt alle kanten mee op. Ik laat er in deze post drie zien.


 Met deze lantaarn ging ik aan de slag met kraftpapier en het paperstack Life & Garden van CraftEmotions.
Als extra toevoeging heb ik Natuur Raffia gebruikt, kleur beige, een tekststempel Live Life, een pearlmaker van Nellie Snellen , kleur babyroze (toen ik deze doosjes maakte was er nog geen sprake van de Crystal drops van Nuvo hahah) .
En dus een transparante sheet.

Verder gebruikte ik diverse kleuren linnenkarton van CraftEmotions voor de bloemen, blaadjes en labels.
De bloemen embossen erg mooi en heb ik met Memento Dew Drops en een inktool met inkt foam pad van Nellie Snellen bewerkt.

Alle randjes heb ik aangezet met Ranger Distress Inkt, kleur Vintage photo.


Voor dit witte doosje heb ik alle stansmallen die in de verpakking zitten gebruikt, de bloemen, de blaadjes, de labels, het kruis en de langwerpige mal.

Het Designpapier is ook van de Life & Garden paperstack.
Verder alles hetzelfde gebruikt als het doosje hierboven.


Dit is heel eerlijk de achterkant van het doosje van hierboven om te laten zien hoe het eruit ziet als je de kruisstansmal niet gebruikt en alleen de langwerpige mal gebruikt met Designpapier.
Het Designpapier is van de Lovely baby paperstack en verder alles weer hetzelfde gebruikt.. 



 Ik hoop dat ik jullie heb kunnen inspireren.

Fijne dag!
Liefs, Nicole
Gebruikte materialen verkrijgbaar bij CraftAddiction
https://www.craftaddiction.nl/

             
  

3 opmerkingen: