Maandelijkse Challenge

CRAFTADDICTION HEEFT ELKE MAAND EEN CHALLENGE. DE LOPENDE CHALLENGE VIND JE RECHTS IN DE SIDEBAR.
DOE GEZELLIG MEE!

donderdag 3 november 2016

Challenge #11- Winter/wintersport

Vandaag begint onze elfde Challenge.
We hebben er erg veel zin in en jullie hopelijk ook!!

CHALLENGE #11 WINTER/WINTERSPORT

Dus géén Kerstcreaties en ook géén Kerstteksten op je winterse creaties!!!


Hier volgen de inspiratievoorbeelden van de Teamleden.

Grappig genoeg hebben we allemaal voor WINTER gekozen dus we zijn heel benieuwd of jullie wintersportkaartjes zullen inzenden!
De Challenge loopt tot en met de laatste dag van de maand, zijnde 30 November en de winnaars zullen we bekend maken op 2 December.

De prijs is deze twee leuke Dutch Doobadoomallen.

 

De winnaar van de prijs wordt gekozen met de Random Generator en het Team kiest een Top 3.
De regels en het e-mailadres vindt je rechts in de zijbalk.
Veel succes!!
Team CraftAddiction


18 opmerkingen:

  1. Prachtige voorbeelden, dames.Heel mooi gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super mooie voorbeeldkaarten DT heb mijn ogen uitgekeken!
    Veel plezier met de nieuwe Challenge
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooie voorbeelden! Ik ga mijn best doen!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke opdracht en mooie voorbeelden!!
    Groetjes, Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie voorbeeldkaarten Dt.
    Leuke Challenge mijn kaart is weer gelinked.
    Groetjes en fijn weekend,
    Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Reacties
    1. Ik linkte ook net mijn kaart. Maar mijn tekststempel bevat kerst, dus ik ben niet helemaal zeker als hij wel aan de regels voldoet. Mocht hij niet voldoen, sorry voor het ongemak!

      Verwijderen
  7. Mijn kaartje net geplaatst, dit is ook een gaaf challengeblog, goede tip van Anita! Dat ik jullie nog niet gevonden had...😊 Ga vanaf nu lekker meedoen! Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Nogmaals een kaartje toegevoegd, ik was in de veronderstelling dat de vorige wel goed was aangezien er als thema winter/wintersport staat en dus beide telde. Hopelijk is deze wel goed!

    Groet,
    Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie thema en mooie kaarten gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. een 2e poging van mij. ;) misschien was die vorige wel iets te kerstig inderdaad. deze is toch meer winter thema? groeten miranda k

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik heb een winters kerstkaartje gemaskt ben benieuwd wat jullie ervan vinden groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen